tubasd Yıkayabilir benek bezi kullanan veya kullanmayı düşünen anneler varmı? kullanması zormu acaba bilgi verirseniz sevinirim🌸🤗
Nur___ tubasd bayağı araştırdım, bebeğim bir yaşından sonra almayı düşünüyorum çünkü ilk zamanlar çok bez gittiği ve doğumum Kasıma denk geldiği için(yıkama kurutma açısından) bebek hem daha düzene girecek hemde yaza çıkmış olacağım vs. 🌼
DemetDigesu tubasd ben ugrasamam herhalde mutlaka daha saglıklıdır ama yıkaması cok zor bırde kıs bebegı ıse kurumaz bırde o bezler emıcı olmuyor ıslak kalıyor ben cok pişik olurmusum bızım zamanımızda yokmus oyle hazır bezler
Eceyavuz tubasd okadar yoğunluğun arasında bide bebek bezi mi yıkayacaksın??? Madem masraftan kaçacaksın baska şeylerden kıs
tubasd Nur___ bende onu merak ediyordum acaba ilk aylarda kullanilirmi kolaylik zorluk sağlık açısından
tubasd Nur___ nasipse ben ağustos sonu eylül basi gibi doğum yapacağım kurutma açısından sorun yaşamam diye düşünüyorum ama sonucta biraz uğraş gerektiren bir iş ilk gunlerde kullanan anne oldumu zorlandimi die merak ediyorum
Nur___ tubasd doğumum yaza gelseydi de biraz düşünürdüm çünkü ilk zaman bez gitmesi olayı fazla sayıda ama sonrası için güzel bence beze verilen paraya acıyorum açıkçası yese giyse acımam tabiki kişisel görüşüm 🌼
tubasd Nur___ ya hem o açıdan hemde sağlık açısından bebek bezleri hakkinda o kadar çok şey duyuyoruzki insanin gercekten aklı kalıyor eski sisteme dönüş başlıyor
Nur___ tubasd bende de normal muşamba bezle büyümüş nesilden geliyorum yalnız, instada yapan bi bayan var hani kullanılabilir hoşuma gitti forumda daha önceden de konu olarak açılmıştı, 🌼
tubasd DemetDigesu ya bende hem olumlu hem olumsuz yorumlar aldığım için fikir alışverişi yapmak istedim
tubasd Eceyavuz evet benimde aklıma takılan kısmı o yoğunluk yorgunluk vs telaşında ugrasilabilinirmi die kullananlardan bilgi almak istiyorum. masraf konusunu acmadim farkındaysanız evlat için dunya feda olsun konu ve başlık sağlık hem sagligi icin en iyisi hemde ilgilenme için en iyisi hemde tabii anne olarak benimde yorgunlugum icin en iyisini bulmaya çalışıyorum bütün anneler gibi
tubasd Nur___ aslinda bebekten bebegede degisyor bende o bezlerle buyumusum aslinda zamanimda hazir bez varmis ama allerji yaptigi icin kullanamamis annem ustelik suanki gibi pratikte degildi ozamanin bezleri. ustelik çalışan bir annem vardi🌸
denizoktay Bir post açılmıştı burada baya bilgili arkadaşlar vardı geçmiş postlardan bi bakın isterseniz ,onların içinde doğum yapan da olmuştur muhtemelen tecrübe eden vardır daha rahat öğrenirsiniz
Nur___ tubasd hayırlısı canım ben bez almadım mesela stok yapmıyorum bi tane deneyip uyarsa ondan gitmeyi düşünüyorum her bez her bebeğe iyi gelmiyor deniyor nasip herşey, bu arada paylaşananne diye bi site var kadın orada detaylı anlatmış canım bi incele derim 🌼