Kızlar 11 hafta oldu hamileligime fakat ben hala yatıyorum 6 haftalikta kanamam olmustu doktorum dinleneceksin demişti kayınvalidemin evine yerleştim resmen yatıyorum herseyimi yapıyor kahvaltım akşam yemegim vs fakat artık ruhum sıkıldı kendi evimi özledim hiç bi sorunum da kalmadı yavaştan kalksam yine kendimi yormasam ama en azından evime gitsem istiyorum sizler de de kanama olduktan sonra yatanlar oldu mu ve kaç hafta sonra ayaklandı ? Korkuyorum da artık en ufak birseyde kanamam olur DİE 🤕