Ya bu kadar cahillik olamaz ya bilip bilmeden nasıl böyle konuşuyorlar ben 3 aya kadar hep alttan muayene oldum doktor size veya bebeğinize zarar verecek birseyi neden yapsın vajinaya 2 metre ultrason cihazı sokmuyor ki keseyle arasında çok mesafe var sizi boşuna korkutmuşlar doktora güvenmek zorundasınız ilk zamanlar noktadan ibaret olduğu için göbekten görünmüyor hem alttan bakarak doktor rahim içi kalınlaşma var mı yok mu onu da tespit ediyor herşey sizin ve bebeğinizin sağlığı için...