ozgurhayalim Kızlar merhaba. Ağustos doğumum az kaldı eksiklerim var daha. Bebek bakım ürünleri olarak ne aldınız ya da ilk çocuğunda kullanan deneyimli anneler neler kullandınız. Şampuan, pişik kremi, losyon, pudra vs.
A_S_K ozgurhayalim Biz yeğenlerime chicco bakım seti almıştık. Ben bebeğime jhonsıs baby 😁 Yenidoğan renklamlarda çıkanı düşünüyorum ya da komili bebe :)
Mlssa ozgurhayalim Şampuan,bebek yağı UniBaby aldım.Pudra ve losyon kullanmicam.Pişik için Sodocrem aldım👍🏻
Deryahlas ozgurhayalim evet eczanelerde oluyor ben trendyoldan aldım indirimliydi set olarak aldım ayrı ayrı pahalı oluyor
butterfly4 @ozgurhayalim ben de allah izin verirse Ağustos’ta Doğum yapıcam, pişik kremini sudocrem aldım pişiği en iyi önleyen kremmiş bizim bir de yaz bebeği olacağı için çok hızlı pişik olur güçlü bi krem lazım. Şampuan dalin alıcam daha almadım, pudra da Johnson’s baby aldım