12 gun once dogum yaptim ikinci oglum oldu. Ilk oglum bir ay sonra bes yasina basicak hamilelik doneminde kardesi olucagini neler yapmasi gerektigini her gun ayri ayri anlattim dogunca sorun yasamayalim diye cok hevesli cok da heyecanli ydi ama nezaman kardesi dogdu hic laf anlamaz oldu ne dersek hiçbir sekilde. Duymuyor kendi bildigini yapiyor surekli anlatiyorum ama soz veriyor yine yapiyor kardesi uyurken aniden besigini hizlica salliyor bezini degistirirken birden bebegin uzerine ortuyu atiyor artik ne yapicagimi bilemiorum kardesinden ozur dilettirip. Onun la vakit geciriyorum ama nafile. Annem le biraz once eczaneye gitti tarak bulmus bitane alalim demis annemde olmaz ilac alicaz deyince koynuna koymus taragi kapida durdurmuslar almislar annem. Cok mahcup olmus birde yurt disindayiz suan asla oyle seyler yapcak bi cocuk deildi hatta hic girisken deil hic kimseye yaklasmayan bir cocuk nasil oldu da Boyle degisti anlayamiyorum suan inanin duydugumdan beri agliyorum gelince nasil davranicami bilmiorum lutfen bi akil verin bana