Evin_toprak Bu sabah tuvalete gittim ve kendimi sildikçe kahve rengi lekem geldi. 12+6 haftalıkta olabilir mi böyle şeyler endişlendim ama hemen doktora gitmek istemiyorum napmalıyım sizce?
Neslihan22 Evin_toprak hemen doktora gitmelisiniz yerlesme lekesi olacak zamani zaten gecti ihnal etmeyin en azindan dusuk tehlikeniz var ise ilac veriri evde yapabileceginiz hicbir sey yok maalesef