GzdeEgsn 40+2ye girdim doğuma dair nişan, sancı, açılma, su hiçbi belirti yok. Bu durumda olan var mı yada önerisi olan arkadaşlar var mı?
GzdeEgsn GlnihalKaynar p.tesiye kadar bekleyelim olmazsa suniyle başlatalım doğumu dedi canım biraz daha beklesem kendiliğinden sancım başlar mı diye düşünüyorum bi yandan. İlk doğum olduğu için tereddütlüyüm de beklerse kakasını yapar enfeksiyon kapar mı diye 😏
GzdeEgsn Bejna evet canım 30.haftadan bu yana kanalda. 38.haftaya doğar muhtemelen diyodu doktorum 40ı geçtik tık yok 😏
GlnihalKaynar GzdeEgsn bende perşembe günü tam 40 oluyorum doktor bakacaz bi yol bulacaz dedi sanırım suni sancıyla doğumu başlatıcak 🤨
GzdeEgsn Brcu yani dediğim gibi canım 30lu haftaların başından beri Bebek kanalda deniyodu hatta 38.haftayı görmezsin Bebek gelir deniyodu sonuç 40+2 herhangi bi belirti yok beklemedeyiz 😏
Brcu GzdeEgsn Benim doktorum.da 40i geçebilir diyor ama her an ne olcağı belli olmaz da diyor hem heyecan hem korku var 😊
GzdeEgsn Brcu öyle canım ya bizde 38de gelecek diye hazırladık kendimizi herhangi bi belirti Yok gelmeye niyeti de yok bizim miniğin beklemedeyiz ☺
tugceozdemir Benimde 40+1 oldu bugün. Sabah mukus gibi bi akıntım oldu nişan sanırım ama doğum ne zaman başlar bilmiyorum bende beklemedeyim inşallah sağlıkla gelir bizim nazlı bebişler
GzdeEgsn tugceozdemir amin inşallah canım nişanda gelmedi☺ Suniyle başlatılmasından da ürküyorum doğrusu suni sancıyı çekip sezeryana dönecek diye😬
GzdeEgsn Brcu işte biraz daha beklersek kendiliğinden sancımız gelir mi acaba o bekleme sürecinde Bebek zarar görür mü bunlarda tereddüt ediyorum 😏
Brcu GzdeEgsn hadi insallah hayırlısıyla gelsin bu Arada cinsiyeti ne kız erken gelir diyorlar ama sanırım yok öyle birşey