Kizlar merhaba kizimla 34 haftalik olduk doktor kontrolum vardi 2 gun once doktor gunde 4 kez tansiyonumu olcup takip etmemi onerdi 2 hafta sonra kontrol ddi bunun yani sira odrar yolu enfeksiyonu sorunum var birde ellerimde , ayaklarimda sisme mevcut. Tansiyon takibi urkuttu acikcasi neden istiyorlar ?????