Ben ilk bebeğimin kalp atışları durduğu için kaybettim . Şimdi 8. Haftadayım sürekli bebeğimi kaybettiğimi , düşürdüğümü hatta düşürdüğüm bebeği Pazar poşetine koyup eve getirdiğimi falan görüyorum. Düşünmemeye çalışıyorum ama bilinçaltıma işlemiş galiba bunların dışındaki bende her gün birilerini asıp kesiyorum peşinden koşturuyorum değişik. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasipmiş etsin.