Merhaba dün 38+6 da çatı kontrolü yapıldı ve dar olduğu söylendi sezaryen için gün verildi ben normal doğum için günlerdr herşey yapıyorum. Çatısı dar olup normal yapan varmı? Ayrıca kalça kemiğim ağrıyor basmakta zorlanıyorum böyle bişey yaşayan oldu mu? Kontrolden aonra oldu