bhrrhbpp24 Kızlar 35+2 haftalığız uyandığımda fark ettim sol göğsümden sarı sıvı gelmiş bu aralar genelde oluyordu ama çok az 1,2 damla bu seferki biraz fazla sizde de olabilir doğum belirtisi mi acaba
guler27smsk_ bhrrhbpp24 yok cnm Doğum belirtisi deyil hiç korkma benm ki ilk hamileligimde de olmustu karnım 6 aylıkken geldi korktum senjn gibi kaynanama sordum bsy dyl kızım dedi bende rahatldm brz ve kızım 39 haftalık doğdu şimdi yine hamileyim kaç aydır geliyor öyle sıvı ama çok şükür 36+5 olduk bu erken Doğum belirtisi deyil korkma bebeğinin şutu bereketli olck cnm 😊
Deletedmom277 bhrrhbpp24 Doğum belirtisi değil kolostrum denilen sıvı çok güzel inşallah doğumdan sonra sütün gelir. Sıkma ve uyarma.
aslimutlu1 bhrrhbpp24 böyle birsey gayet normal . Sonucta vücudun süt için hazırlanıyor . Kan gelmediği sürece hiçbir sorun teskil etmez . Yok erken dogum belirtisidir sudur budur laflarıda bos . Öyle bir belirti yok canım. Endişelenmeni gerektircek bir durum degildir .
debrecen bhrrhbpp24 canım benim bildiğim gelmesi normal ama sadece sağmayın, oynamayın diyorlar bilgin olsun
Etkinmhmt Korkutmak istemem ama erken doğum derler bı yakınım öyle demişti isterseniz doktorunuza bı danışın
nartanemm guler27smsk_ canım bende 6 aylık hamileyim bendede geliyor 2 3 haftadır doğumdan sonrada sütün güzel geldimi
Yigithamzaninannesi Benimde daha erken su gelmeye başlamıştı ama oynama dediler bana oynadıkça uyarırsın ve erken doğum olur demişlerdi süt gelmesi erken doğum değil göğüs ucuyla oynamak erken doğumu tetikliyor canım 😘
guler27smsk_ nartanemm ilk iki gün azdı ama snra meyve suyu falan su içtim bol bol çok güzel vardı masallah cnm insallah bunda da iyi olur sütüm insallah cümlemiz sağ salım evlatlarımızı kucağımıza alırız emziririz insallah
nartanemm guler27smsk_ ay insallah canım benim annem hiç böyle birşey duymadım doğuma kadar gitmese deyince dert oldu güzel güzel beslensin yavrularımız