DeryaKuzusu Valla ben hastane çıkışlarını ve biraz kıyafet aldım. Gecelik, kapı süsü, takı yastığı, taç falan onların siparişini verdim. Odasını sipariş verdik, gelmesini bekliyoruz. Bebek arabası, krem şampuan falan bir de küvet kaldı. Son zamana bırakmak istemiyorum ben.