Ascvk ylzaht066 canım 20 haftalık gittiğim de 430 gramdı 22+4 üm şuan bi iki gün önce gittim oğlun 600 gramı geçmiş dedi doktorum tam söylemedi ama kilolu olduğunu söylediler bana
Ps15 Ascvk Ben de dün gittim 19+3ken 320 gr dedi doktorumuz sizce nasıl pek anlamadığım için merak ettim😊
Ascvk Ps15 gayet iyi kuzumm valla benim ki böyle giderse nasıl doğuracam düşüncesindeyim 🤦🏼♀️ Sağlıklı olsunlar da kilolu yada zayıf olması önemli değil ztn bide yapı ile de alakalı ben kendim 3bucuk kilo doğmuşum oğlum da annesine çekecek herhalde 😀