Berna3434 Yaa kizlar vajinamda baskı var kasıkta batma gazım var gibi ama bu durum bni çok rahatsız ediyo 19 haftalık gebeyim sizce bu nedir bebeğime birşeyi yoktur inşallah sabah doktora gidicm inşallah
bebiiimamm Berna3434 kasıkta batma gibi bendede oldu bu gün biraz önce de küçük küçük iğne batar gibi ama 1 dakikalık bi şey normal diye düşünüyorum.
Buseega Berna3434 canim doktorunun alttan bakmasini iste rahim agzi kisaligi olabilir erken dogum riski olur o da. Cunku bu haftalarda cok da normal degil baski hissetmen . Ben 39 haftadayim ben bile 1 aydir oyleyim
Tazegelin12 Berna3434 Erken dogum riski olabilir dikkat et ihmalde etme doktoruna danis ayni şikayetten gittim erken dogum dedi doktorum ilac kullaniyirum ve yatiyorum
irem01 bebeğin hareketlerini nerde hissediyorsun kasıklarda mı? bende aynı durumu yaşıyorum bebek aşağıda büyüyor ve rahime baskı yapıyor dedi doktorum. hareket ederken kafası kasıklarima çarpıyor resmen.
irem01 Berna3434 korkacak bir durum yok endişe etme. doktor rahim boyuna bakar normalse sıkıntı olmAZ. sadece ağrı olur arada. sadece ağır iş yapmıcaksın kendini çok yormicaksin uzun süre ayakta kalma. fırsat buldukça uzan ayaklarını yukarı kaldır iyi geliyor. stres yapma hamileliğin tadını çıkar bence 😊😊