23Zumra Busra05344 canim bi yerde okudum o suyu farkli bi kokusu varmis ve gelirse kendini sık eger durursa idrarindir durmasa sudur
Ndd_mhmt Yeni doğum yaptım önceki akşam. Bende anlamam zannediyordum ama anlaşılmayacak gibi değil çünkü az gelen bişey değil. Benim ağrım yada sancım olmadı ama suyumun geldiğini anlamam da zor olmadı
Ndd_mhmt Busra05344 az az başladı sonra adet oluyormuş gibi birden geldi durdu geldi durdu ayağa kalktıkça daha çok aktı
Dilekcelik Busra05344 4 günlük oldu bebeğim kesinlikle sancim olmadi 1 gün önce sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı o senin elinde olmuyor canım akar direk tutamazsın bana çişini tutamıyorum dediler gönderdiler halbuki suyum geliyormuş ertesi günü akşam 10 da sancim girdi
Busra05344 Dilekcelik aklımda bulunsun böyle bişey yaşarsam. 🤔. Sanırım. Ben dün kaçırdım çünkü. Dahası gelmedi. Sancım felanda yok
Dilekcelik Busra05344 eğer suyun gelirse tutamazsın ama idrarını kontrol edebilirsin canım benim ilk sızıntı uykumda gelmiş yatak ıslaktı bende kaçırdım sandım ama arkası devam etti sancim yoktu ertesi günü başladı şancı başladıktan 2 saat sonra falan kızım kucağına geldi