Merhaba kizlar perşembe doktora gittim ikili test için. Doktor 13 haftalık olduğumu söyledi ve bebeğin cinsiyeti icin Erkek bu dedi ve ekrandan bana gösterdi. Pek bir şey anlayamadim tabii 😂 siz cinsiyeti kaçıncı ayda ögrendiniz? Acaba dogru mudur? Çok net erkek oldugunu soyledi bu hafta da bu kadar net konuşması normal mi? Boyle net cinsiyet söylenipte sonradan degişen oldu mu? Her şeyden önce saglikli olsun. Bir de erkek anneleri isim önerileriniz var mı?