Kızlar kan sonuçum negatif 1.20 çıktı ama benim adetim 7gün geçdi ama ne ağri sanci var ne birşey adet olursam bu ay incolic başlamak eşimede sperm artirici önerdi dr eylüle kadar bunlri deneyelim Olmazsa Artik Tüp bebek yapicaz Allahdan umut kesilmez ben bitdim dedim İnşAllah Rabbim yeter imdadima 🙏Dua edelim bir birimize en güzel destek en güzel hediye 🤲Dua
Bir gün bir Sehabe Hz Musaya Ey Musa bana günahsız bir dille dua et demiş HZ Musa Et Rabbim Günahsiz dil Yok bu dünyada Nasil dua edeyim demiş Allah CC demiş ki Ey Musa BAŞKASININ ETDİĞİ DUA GÜNAHSİZ AĞİZDAN ÇIKAN DUADİR ÇÜNKİ SEN BAŞKASININ AĞZİYLA GÜNAH İŞEYEMEZSİN DEMİŞ ☺️🤲 En Saf Dua sizlerin bizlerin bir birimze etdiğimiz duadir Başqa Hadiste derki 41 MÜSLÜMAN BİR DUAYA AMİN DERDE DAĞİ YİKMAK İSTESELER ALLAH CC DAĞİ YİKAR ❤️🌹🙏Dilerim ALLAHDAN HER GÖZÜ YAŞLİ KADIN BİR SABAH HAMİLE UYANSIN UYKUSUNDAN AMİN🙏