İyi geceler.
bugün wee marka manuel göğüs pompası aldım 2,5 aylık oğlum bazen emmek istemiyor. Biraz zor olup elimi acıtsada 20 dk gibi bir sürede 30 cc çıkartıyor süt. O uyurken sağsam biberonda ne kadar kalır o süt uyanınca içirebilir miyim bilgisi olan var mı