Pirayee123 ne güzel anlatmışsın, gerçekten öyle rabbim ne zaman isterse o zaman olacak. Hayırlı olsun bebeğin sağlıkla kolaylıkla doğsun insallah🙏🏻 Ben de bu ay bırakmış durumdayım tedavi edilecek bi sorununuz yok artık bi kaç ay unutun sonra olmazsa aşılama yapalım dedi doktorum. Kısmet artık aşılamayla mı tutar tüp bebek mi yaptırırız. Allah’a kalmış bi şey 🙏🏻