Kbra4663 o duyguyu çok iyi bilirim kuzum üzülme ... bizde bir bucuk senedir uğraşıyoruz tık yok bu ay 23 gün geciktim hala tık yok ilk kanda 1,20 cıktı sonra 2 cıktı şimdi bende korkuma gidemiyorum bir iki gün önce bir kac damla pembe akıntım oldu ve o an kesildi adet olucam diye üzüldüm baya ama hala bi belirti yok yarın sabah tekrar idrar testi yapacam inşallah ... Allahım isteyen herkese bebek nasip etsin inşallah annelik duygusunu hissettirsin amin 🙏