meryemm_demir Bugün kontrolümde 9 Temmuza doktorumuz tarih verdi çok heycanlıyım 2.gebeliğim olmasına rağmen korkularım endişelerim var ama bir o kadarda mutluyum sizinlede paylaşmak istedim hepinize duacıyım sizdende dualarınızı bekliyorum 😍
Mom72626 meryemm_demir ayyy ne güzel canım allahım sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 Sıcaklar bunaltıyor benim daha 26 Ağustos gibi Doğum olacak. Şimdiden bunaldım 🥺🥺
Meryem2200 meryemm_demir canim sezeryani sen mi istedin yoksa zorunlumu 🤔 birde doktor senin istedigin tarihemi verdi 🥰
meryemm_demir Mom72626 Çok iyi anlıyorum valla Allahım kolaylıklar versin sağ sağlim kavuşun inşallah ❤️
meryemm_demir Meryem2200 İlki sezeryan olunca ve arası kısa olunca mecbur sezeryan oluyorum tarihi kendim seçtim 😊
elisscicek meryemm_demir ah ne güzel rabbim bir avaz da kurtarsın inşallah 🤲🏻 Benim doğum taa ekim de 🙄 o zamana kadar sıcaklarla nasıl baş edeceğim bilmiyorum ama Rabbim biz bu sıcakları çekecek olanlara da yardım etsin 😂
meryemm_demir elisscicek Gerçekten sıcakta hamilelik çok zor ya gece yatamıyosun gündüz halsizlik çöküyor Allah yardımcımız olsun..