elisscicek Gokmeninannesi maşallah benim kız baya hızlı çıkmış o zaman bu konuda ☺️🧿 şöyle bi okudum da arkadaşlar ben 15.hafta da kendim hissetmeye başladım 19 da da dışarıya hissettirdi şimdi 23+2yiz herşeyimiz çok net ♥️
Deletedmom133 Gokmeninannesi haftan erken canım bebek değildir zaten hemen ilk başta tekmelemiyor önce baloncuk patlaması oluyor bir süre sonra tekme özleyeceğim bu günlerimi🥰
Tugraveannesi Gokmeninannesi daha erken ben ilk 23 de hissettim sıkıntı yapma kimisinin karın içi geniş oluyor bazen geç hissetme olabilir
sevgitekes Gamzelianne34 bizim ilk tam tekmelerini 19 da hissettim kız cinsiyeti erken gösterdi kendini 😊
Nur___ Gokmeninannesi 18+4 olduk daha pıt pıttan başka şey hissetmedim 😀yanii demekki zamanı var ki bende konuşuyorum sürekli kızım hissettir kendini diye 🌼 yavaş yavaş hissettirecekler
sevgitekes Gokmeninannesi Evt görüyorum ama minik olduğu için günde üç dört kere üst üste dört kere tekmeliyo oturup dinlenince 😊
Misskokulumm Gokmeninannesi 16 dan beri hissediorum ilk gebelik olmasına rağmen şu an 23+0 haftalık olduk hiç durmuyor kişiden kişiye değişir canm
Seda05 Gokmeninannesi tedirgin olma canım ilk gebeliklerde geç hissediliyormuş. Ben 20+1 de hissettim. Benim arkadaşım 24cü haftası bitiyordu hissettiğinde. Doktorumda söylemişti en geç 24.cünhaftaya kadar demişti