Sedaaa87 Arkadaşlar merhaba , hastane odası için süsleme yani organizasyon düşünüyor musunuz ? Acaba fiyatlar nedir ?
Nur9286 Sedaaa87 fiyatlar uçuk gözüküyor en kötü 750 oda en ucuzu o yüzden kendim birşeyler hazırlayacağım suluhanda herşey var dotdiri bebe var sulu handa herşey normale göre uygun
Ezgib Sedaaa87 benim doğum paketimin içinde va nurorganizasyon diye bir sirketle anlaşmış hastane ben beğendim ama ayri fiyat nedir nasıl oluyor bilmiyorum instagramdan sorabilirsiniz
Kosem_Hanm Sedaaa87 intagramda bulup bi kac yerden fiyat aldm bana cok fazla geldi hacı serifden isme ozel cikolata yaptircam kolanya koycam.guzel sise birde suluhandan biseyler alicam tamam o parayi bebegime harcarm daha iyi onlarin yapp bizim yapamuycamiz ne olabikirki🤷🏼♀️
Sedaaa87 Nur9286 evet bana da yüksek geldi. Birçok arkadaşım da zaten o heyecanla acıyla görmüyor bile gözün diyor.
Sedaaa87 Kosem_Hanm ben de Doğuma yakın bi ulus tarafına gideceğim , onun dışında organizasyon gerçekten gereksiz pahalı.
Nur9286 Kosem_Hanm canım hacı Şerif’in fiyatları nasıl bende çikolata yaptırıncam ama ne kadara yapıyorlar bilmiyorum internet ye vip çikolata var 50 adete kutusuyla 130 tl diyor
Kosem_Hanm Nur9286 instagram hesabından bakabilirsin cikolatsndan bi arkasm yaptrdi cok memlun kaldi hemde cok daha ucuz fiyatlari 72 li 80 lira 32lisi 35 lira gibi
Rrraaaiiinnn Kosem_Hanm merhaba ne zaman yaptrmak gerekir acaba nasipse brnimde dogum agustos sonu gorunuyor ama cikolata sicakta kotu olmasin diye ne zaman yaptrsam bilemiyorum yani planli bir gun olmadigi icin napsam bilemiyorum 🤔🤔🙄🙄
Kosem_Hanm Rrraaaiiinnn Agustos sonuysa agustosun ilk haftasi ver siparisi canm geldim diyene kadar bir hafta gecer sonra buzdolabina koyarsin hic bisey olmaz bebeklerin ne zaman gelicdgi belli olmuyor sen dolapda hazir beklet
Kosem_Hanm Rrraaaiiinnn zaten buzun icinde gönderiyolarmis arkadasm boyle yaptm bisey olmadi dedi serin ve karanlik normal dolabin varsa benim bayram cikolatalarm oyle duruyo mesela 1 ay
Rrraaaiiinnn Kosem_Hanm buz icinde gondermeleri hakikaten bu sicakta cok akıllıca nasipse ben dediginiz gbi agustos basi söylerim kurban bayrami oncesi gelir nasipse evde durur âllah nasip edince dogumda yenir :)