Kızlar bı sorum olcak 33 haftalıkken gttıgımde bası yukarda makat gelısıydı 36 da gttım donmustu bası aşagıya suan 37+5 ım ama bugun butun gun sankı tekrardan kafası yukardaymıs gbı hıssettım boyle bı durumda olan var mı dogum pozısyonu alan bebek yıne makat gelısı donebılır mı ?