BaharSefvan ya sizlerin türü bitmedi mi acaba daha 1 haftalık bebek ve annesinin sütünü çürüttünüz. Bi bitin bi uzaklaşınnnnnn. Siz kendi beyninizi çürütmüşsünüz bundan bi habersiniz.
Canım göğsüne biseyler kesinlikle sürme. Alerji durumunu göz önünde bulundurmak gerekli Allah korusun. Bebeğinizi göğsünüze alıştırmanız zaman alabilir ama sabır isteyen bi durum. Asla açta bırakma sarılık olur o daha kötü bi durum. Bebeğin emmeye alışana kadar mama takviyesinde bulunmalısın. Onu da şırınga veya kaşık ile minik minik vererek. Diğer bi önerim biberonla mamayı verirsen göğsünü alması çok çok zor bi durum olur o yüzden şırınga veya kaşık ile. Sen ne kadar huzurlu ve kollarında ona o rahatlığı hissettirirsen o kadar kolay olacaktır. Göğsün ucu değil tüm kahverengi halkayı ağzına alacak şekilde denemelisin. Yani nasıl emzirdigini bilemediğim için belki bunları da yapıyorsun ama bunlar benim kizimda edindiğim tecrübeler. Hiç biri olmuyorsa emzirme destek timleri bölümleri var hastanelerde hemen destek alabilirsin.