espalp sevgitekes bu benim görüşüm ama zayıf insanlarda daha çok çatlak oluyor bence 🤷♀️ Deri kilo alıp vermeye alışkın değil yağ miktarı az bu yüzden esneme de az oluyor bence 🤷♀️
Aliyee2 sevgitekes Canim doktorum badem yaginin gobekte killanma yaptigini o yuzden onermedigini soyledi. Istersen doktoruna danis
Gamzelianne34 yesilanne97 benimde heryer catlak bacak arkAlari bile oyle cokki ama ben seviyorum catlak olsun geciyo sonra 2. Gebelik😂🖐
Ezgisare Ben o bacak çatlamasını çok duymuştum kim söylediysede bebeği erkek tabi herkeste olucak diye bişey yok