Kızlar benim plasentam aşağıda olduğu için mecburi sezaryan olucam sizce komple mi istemiyom yoksa belden aşağı uyuşmasını isteyim bebeğimi ilk ben mi görmeliyim yardımınıza ihtiyaçım var birazda korkuyorum çok kanamam olabileceğini rahmim bile alanabileceğini söyledi sizce ne yapmalıyım 36+ 4 günlük olduk