Mom72626 Elena3838 canım benim de dün başladı mide ağrısı resmen bıçak saplanır gibi doktorum bana lansor hap var ya onu yazmıştı istersen sen de doktoruna sor
Ftmgzr Benımde bıçak gibi saplanıyor sonra gecıo ama çok sukur bebek buyudukçe Mide’ye baskı yapıo ondan başka mıde problemin yoksa tabı