Annesininbitanesi0 Deryarslan bende öyle bişey olsun istiyorum oto koltuğuda olabilen güzel olur aracımız var çünkü lazım mecbur
Evrem27 Annesininbitanesi0 kesinlikle casual cadillac diyorum.Büyük oğlum 1 yaşında ona kullanıyorum şuandada 6 haftalık hamileyim bu bebeğimdede kullanıcam çok memnunum.Hatta abartısız 7-8 çocuk büyütür 😉
DeryaKuzusu Evrem27 o arabaya baktık bugün. Tek dezavantajı yaş aldıkça çocuğun ayakları oradaki destekten rahatsız oluyormuş ve baston arabaya ihtiyaç duyuluyormuş.
Evrem27 DeryaKuzusu bence en iyi baston arabalar bile aşırı küçük ve kalitesiz çocuk içinde sıkış tepiş duruyo gibi geliyo bana fazla rahatsız edici.cadillactaki en büyük etken bu bence fazlasıyla rahat ve sağlam bi araba ki taş çatlasa 1.5 yaşa kadar araba kullanılıyor sonrasında çocuk yürüdüğü için istemiyo zaten arabayı o yüzden ayak kısmındaki sorun değil fazla.Benim oğlum boyu uzun olmasına rağmen ben sorun yaşamıyorm
DeryaKuzusu Çift yönlü olması gerekli mi sizce arabanın? Joie Chrome baktık da bugün. Birde lietrax 4 vardı. Ama tek yönlü. Katlanması harika. Kararsız kaldık. 🙈🙄
Evrem27 blackcatS DeryaKuzusu bence önemli çünkü 6-7 aylık olana kadar biz anneler rahat edemiyoruz bebeğimizi görmeden sonrasında ise bebekler etrafı keşfettiği için size doğru durmak istemiyor 😂
Emineozdmrr Ben casual aldım fiyatlar çok yüksek derseniz ikinci el olarak çok temizler var uygun fiyattalar hemde
Eymen_ Annesininbitanesi0 kargoylada alabiliyosun fiyatları uygun dıye dedım ama genede senbilirsin☺️
Eymen_ SelmAlper beneto 5ay once arkadasımda aldı suan kullanıyo ve cok memnun bende o yuzden onu tercih ettim
Mlssa Cgdem Evet canım e bebek ürünü.Ben denedim orda gayet rahat sürüşü ve çok da ağır değil.Tek sorunu toplu taşımada yer kaplar tekerlekleri büyük ama bagaja koyarken falan arabanın,tekerlekleri çıkıyor kolaylıkla🌸
Cgdem Mlssa Bana da burdan bi arkadaş önermişti arabayı ben önceden beneto düşünüyordum ama sitelere girdiğimde çok şikayet oldugunu gördüm şimdi bu arabaya kara verdim hem biraz da olsa diğer arabalara gore uygun 🤣
Mlssa Cgdem Evet fiyatı da uygun.İlk zamanlar beneto bnde baktm ama çok fazla şikayet var gerçekten o yüzden korkup vazgeçtim😄😄
Kahraman35 Deryarslan biz de joie chrome aldık gerçekten çok içimize sindi. Size katılıyorum diğer araba çok hantal. Puset çıkmadan kapanmıyor. Yakından bakınca zaten fark bariz belli .
Rabia2019 Annesininbitanesi0 yoyko luxury aldık canım 1800 den indirime düştü 1000 TL’yle aldık gayet güzel