Merikis1234 Merhaba hastane odasının süslemesini nasıl yaptınız Magnet, isimli çikolatayı hastane için mi yaptırdınız yoksa Mevlüt’te mi ?
Usya34 Merikis1234 Hastane için sadece çikolata, magneti de mevlütte dağıtmayı düşünüyoruz inşallah 🤲
SemaOkur Merikis1234 Benim fikrim ama ben hastane için gereksiz duyuyorum süsleme olabilir ama çikolata için mevlütte yaptırmayı düşünüyorum 😊
gulsahygt07 Ben magnet ve çikolata sadece hastaneye gelenler için yaptırtmıştım ama Mevlüt te de veren var Yasin kitabı yapıyorlar ben ona bayılıyorum
Mervemim Ben hastane ve ev için bebek çikolatasınyaptırıyorum öevlüt dagıtmk içinde sonradan tekrar çikolata spariş edicem ve fideland diye bir sayfadan tohumlu kalem veya tohumlu çicek almayı düşünüyorum