Kızlar 24. Haftalara kadar kanamalı geldik. Plasentam aşağıdaydı kaymıştı ama bir iki gündür ağrılarım vardı doktor normal dedi. Bugün adet sancısı gibi bir sancı ve sonrasında kanamam oldu nstde sancı çıkmadı çok şükür ama kanamam az az devam ediyor ciğer geliştirici yaptılar erken doğum riskine karşı dua edin bize lütfen hepiniz hamilesiniz dualarınız kabul olur 🙈