Kızlar 34+1 hamileyim sancılarla gittim hastaneye nst çıkmadı bebeğin suyu azalmış rahim boyum kısalmış herhangi bişey yapmadı başından savdılar açılma varmı yokmu söylemedi bile hafta içi gel dedi sizce durumumuz ne olur bizim yarın başka doktorada gidicem