Semuss Nigdelianne kendin isteye biliyorsun onu ama onun icin de fark alıyorlar . Özel hastanede devlette yapılıyor mu bilmiyorum ☺️
pelintugra Devlette kesinlikle kendi isteğine göre sezeryan yapmıyor ozeldede bazı doktorlar isteğe göre karşı illa normal doğum diyorlar sen en iyisi gitti nde güzel gene konuş baktin çok ısrar ediyor başka doktora yonel
denizcik Poyrazbey devlette yok ama özelde isteğe bağlı sezaryen var canım ama yine de doktoruna göre değişir. Bazı doktorlar normal doğum olmazsa sezaryen yapıyor. Son dakikaya bırakma doktorunla görüş. Aksini söylerse değiştirirsin bence☺️
Poyrazbey denizcik aynen gittiğimde 35 haftalık oluyoruz zaten çok az kaldı son dakkada sorun olursa ben daha kötü olurum konusacam herşeyi detaylı
DeryaKuzusu Semuss epidural ile normal doğumda ıkınma hissi olmuyor ve zorlanıyor anne diyorlar araştırdınız mı acaba? Ben de bunu merak ediyorum değilse çok korkuyorum normalden.
Semuss DeryaKuzusu çevremde yapanlar var tavsiye ediyorlar . Bende dayanamam diye diye düşünüyorum digerine
buseakinn Poyrazbey özele gittim hemde bursadaki sayılı hastanelerden biri ama doktorumun bana tek dediği sen yapabilirsin oldu gerçekten kızmadım çünkü bir doktor ilişkisinden ziyade abla gibi gördüğüm bir kadındır doktorum bugüne kadar dediğini iki etmemişimdir zorunlu kaldığımda 37. Haftada aldı ama hala der sen çabuk doğururdun diye. Birde doktorum bu özel hastaneyi açmadan önce devlet hastanesinin doktoruydu zaten ona gitmemdeki en büyük sebeplerden biri de odur.
Poyrazbey buseakinn tabi normal doğum daha saglıklı ama ben yapamam çok korktgm için sezaryen istiyorum.
Sakura-chan Poyrazbey o kadar para veriyorsun diye niye istediğini yapsın . Doktor o aslında yapması gereken neyse sağlık açısından ne gerekliyse onu yapması lazım hastanın istediğini değil.
GamzeTopcu Bende şuan 15+2 deyim , kendi isteğimle epidural sezaryen Doğum istiyorum, doktorumla detaylıca konuşup bu konuyu tatlıya bağlamam lazım☺️