DeryaKuzusu Benim de aklımda iki isim var. Biri çok duymadığım etrafımda diğeri ise oğlan kız muhakkak bir adını koyucam dediğim isim. Asya Deniz... Ama ikisi birlikte peşpeşe söylenmeyceek muhtemelen. Öyle de olsa eşimle hoşumuza gidiyor bu isim. Ha birde Öykü var aklımızın bir köşesinde.. Bilemedim ya 🙄🤔, bana da Bi akıl verseniz.
Melihatuna Ben de hamileyim bi oğlum var bu kızmış gibi hissediyorum eğer kız olurda ASEL EVA koyucam inşallah ASEL: Cennete akan bal ırmağı EVA: yaratılan ilk kadın demek
Melihatuna Hfzrmysa ben de biliyorum ilk kadının HZ. Havva olduğunu anlam olarak yaratılan ilk kadın Arife gecesi olarak geçiyor. Araştırabilirsiniz yani olmayan bişeyi uydurmuyorum
Aysemeva Allah sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah benim beğendiklerim Defne, meva,Ayşe,Zehra,mira,çağla,Züleyha,zeynep, inci,
Deletedmom00170 Esmeda burada 2 isim duydum ve 2 isimi birleştirdim ben siz tek de kullanabilirsiniz Asel Sare 😍