merve0534 Dün doktorum decavit verdi ama arkadaşımın doktoru içme kilo yapar demiş ona i kararsız kaldım bu arada kilom 90 daha fazla kilo almakta istemiyorum 🙁
Sedafirat merve0534 ben kullanıyorum canım 2 aydır bebeğim için sonuçta onun sağlığı önemli kilo problemini takıyorsan bi aile hekimine sor istersen
BurcuAydin merve0534 5 haftalık dan itibaren kullanıyorum şuan 27 haftalık olduk 6 kilo aldım bebeğim sağlıklı olsunda 🤗
Tbrk merve0534 biraz istah acitigi dogru hatta bu yuzden iki gunde bir icmeyi oneren bir suru doktor var. Bunyeylede alakali tabi. Doktoruna sor tekrar
Duru003 merve0534 iştah açtığı söyleniyor o yüzden kilo almamak için gece yatmadan alabilirsin demişti bana eczacı arkadaş
merve0534 Sedafirat Kiloyu takmamın sebebi 6-8 kilodan fazla almam gerek o yüzden yoksa tabiki benim için bebeğim daha önemli 😇
Bsa Ben de 1 aydır kullanıyorum bu sürede 1 kilo aldım. O da normaldir diye düşünüyorum. Zaten vitamin depolanmadığı için kilo aldırmaz, yediklerimiz önemli.
Senibekliyoruz Bugün diyetisyene gittim ve özellikle kendim de kullandığım için sordum kesinlikle yapmaz dedi
Jale Benim doktorum hafta da bir almamı önerdi iyiki öyle yapıyoruz 1 ayda 4 kilo almışım şimdiden 20.haftadayız 🙄🙄
ggzmkrcc Bu soruyu bende sordum 3. Ayımdan beri decavit kullanıyorum kilo yapmaz iştah açabilir ama sen yediklerine dikkat edeceksin dedi bana