Benim rahmim arkaya doğru vajinal ultrasonla bebeği gördük kalp atışı var dedi doktor hareketini de gördük doktor herşey çok güzel dedi ama karından gözükmediği için kalp atışını duyamadık. Şuan 7+5 olduk. En son doktora 7+2 de gittik. Bu şekilde olanlar kalp atışlarını ne zaman duydular ve rahim ne zaman normale döner normal ultrasonda gözükmesi için. Doktor iki hafta sonra tekrar çağırdı.