Bayanlar 3 gün önce 37+2 ikiz bebeklerimi sezeryanla dünyaya getirdim hafif solunum düzensizlikleri nedeni ile müşade altındalar bende pompa ile süt sağmaya çalışıyorum Fakat normal mi bilmiyorum göğüsümün ucunda sağdıkça içi sarı su dolu kabarcıklar çıkıyor ve etrafı kızarıyor bir tatlı kaşığı kadar açık sarı sıvı geliyor normal mi ne yapmalıyım ne olur deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum