Merhaba 29+4 ve üç gündür acıkıyor gıbı bir haldeyım yıyorum ama gene halsızım ve buyuk nefes alınca ıkı dk rahatlıyorum yani halsizlik aşşırı derecede var midem rahatsız boyle acıkıyor gıbı ☹️ ruh gbi dolaşıyorum
geçen doktora gittim troıdlerım 10 küsürlerde 25 mcg içyordum 50 ye artırdı acaba bu yuzden mı kadın doğum doktorum herşey yolunda sende var sorun git acıle dedı gittim herşeyım normal çıktı Demirim 19
😞 gözlerim kap kara ruh gbı dolaşıp uykum gelıyor et tuketıyorum çorba meyve hersey tuketıyorum ama gene aynıyım kalbım sıkışıyor yatınca fln
• Siz nasılsınız bu aralar sız de mi böyle hıssedıyorsunuz bu haftalar acaba normal mi ?