Gizest Bulut1907 merhabalar onur beyden hastaneden memnun musunuz, mesai dışında sancı tutarsa doğuma kendi doktorunuz mu yoksa nöbetçi doktor mu giriyor bunu biliyo musunuz😊
Damlataha 36.4deyiz bizde acayip kasık ağrilarım var bi an önce gelse oğlum diye dört gözle bekliyorum 🤣