Merhaba Temmuz Anneleri🤗 37+4 çatı muayenesi oldum bugün. Yazılan yazıları falan okuyunca bu konu hakkında biraz tedirgindim,ama gayet basit toplasanız 20 saniye sürmeyen bir olaymış. O yüzden korkmayın rahat olun ♥️🌸
Umarım ki 2 hafta içinde doğum hikayemi de yazarım🙈🙈