nurkiyak Kahraman35 ayyy buna sevindim 😁 eren ismine o kadar ısındım ki eşim de dahil çevrem de bir o kadar soğuk isme 😁ama hep eren diye konuştum onunla 5 aydır artık alıştı ismine vazgeçmek istemiyorum 😂
Tennur Tugraveannesi az kalmış hadi hayırlısı🙏 Yanlış hayırlıyor da olabilirim ama bir yorumda okudum gibi hatırlıyorum ama başkası da olabilir Muğlada mı oturuyorsunuz
Tennur Tugraveannesi gerçekten mi biz de muğladayız☺️ İnstagram flan var mı ya da face takipleşelim☺️
Sermin_88 Kızımıza hangi isimi koyacagimiza karar vermedim Ecemsu,Alya,ikra,hira,almira,eylül hepside guzel😊😊
mgbskn Biz kızımın ismine daha karar veremedik eşim Doğa olsun diyor ben Nil diyorum Allahtan daha zamanımız var birine karar veririz herhalde😃
nurkiyak Binay Allah bagislasin canım 😍 kız istemistim hep kız kardeşiz biz erkek olunca biraz tedirgin oldum bide isme yaramaz olur deyince millet 😁 çok sevindim ya bende muhammed eklemek istiyorum esim uzun olur adı sıkıntı yaşar her yerde diyor 😂😂😂