[silindi] Brcum10 Umay ismini koymak caiz seğil... Orhun Yazıtları´nda geçen, çocukları ve hayvan yavrularını koruduğuna inanılan kadın Tanrı.
YsmnYrtc Bizim de henüz cinsiyetini öğrenmek için çok zamanımız var ama erkek olursa Alparslan, kız olursa Gülce olsun istiyoruz. Tabii o zamana kadar fikrimizi değiştirecek bir şey olmazsa :)
Snlevrn06 EAK cok guzel bir isim ismiyle yasasın insallah bende oglusuma ömür ege ismini koyacağım insallah
Seyma94 Ygmrbrsakky benim Doğum oldu olacak hala Orhan isminin yanına isim bulamadık çıldıracağummmm ☹️
Nesibee1 Ygmrbrsakky Kuzey olacak inşallah ☺️ Güneşte denizde Harika isimler canım hayırlısıyla olur inşallah 😍