Lcy 19 haftaya girer girmez her 2 veya 3 saate acikiyorum öle böle deyil ... hep sicak yemek corba yedim iki saat önce gene biseyy sizdede aynimi 😀
jrarya Lcy biz 12 haftalığız şimdiden başladık doymamalara günde nerdeyse dört ana dört ara öğün yiyorum 😞 benim çok mu erken başlamış 😳
elifincennetkusu Lcy ben 19+3 ve hamileliğimin başından beri deli gibi yiyorum neyseki kilo almıyorum.Resmen doyma hissim yok oldu yedikçe yiyorum 😥😂
CerenSelvi 23 hafta bitt, bir aydır midem delik 😅😅😅 yemek yemek harika ama çok kilo aldım, şimdiden zor yürüyorum. Dikkat edicem artık 😇
Pnr Yemenizden kısmayın Arkadaşlar bence ben öyle yaptım yani diyet yapar gibi ekmek falan pek yemedim ama ekmek de lazım sonuçta ekmekte de b12 vitamini var ama keşke yapmasaydım diyorum şimdi bebek çok kilo alamadı maalesef o yüzden yemenize özen göstererek aç da kalmayın yiyin mideniz boşalınca
Harika3535 Ben de hep açım birde dışarı çıkmayayım herşeyi karıştırıyorum ondan da şundan da bundan da birazda benim piskolojik 🙈😅