Kovaburcu Tugbisko ya bende inglesina /silver cross /mamas & papas arasında kaldım hepsinin tipi aynı cok az fiyat farkı var 😀
Elif92 ikbalblut ablam beneto kullandi tecrubesizligine denk geldi ama hic memnun kalmadi canim. Hem agir hem bagaja koyarken bir suru aparati var ugrasiyosun. Hem de yegenim binmiyor rahat degil diye.
Tugbisko Kovaburcu babymall izmirden aldım. E bebek satmıyor sanırım. Mamas paspas filan hikaye. Satılan yerdeki adam zaten bunu araştırıp geldiyseniz başka bi ürünü alın demem size dedi. Ve adam öyle bir anlattı ki ürünü uygulamalı olarak direk aldım 😀
bebiiimamm Tugraveannesi bende şu an onu düşünüyorum her yerde gördüğüm için gold rengi de çok güzel👍
Tugraveannesi bebiiimamm evet bende gold aldım bence fiyatına göre çok iyi bir araba olumsuz yorumlara iyiki kulak asmadan almışım insanlar 700 tl bebek arabası alıp 3000 tl performans bekliyor sanırım 😂😂