2 li test yapildi risk degerinin altinda cikti. Bugun doktora gittim genel kontrol icin. Bu kalbi dedi kalbindeki veyaz lekeyi gosterdi. Lekenin down sendromu riski oldugunu soyledi.Ama test normal ciktigi icin bunu onemsemiyoruz dogmadan once veya dogduktan sonra kaybolur dedi. Benim yinede icim rahat degil. Cinsiyetini net ogrendim kizim olacak sevinemedim bile...