Metonya Reflüm var önceden gaviscon kullanıyordum ama artık içemiyorum tadından iğrendim onun yerine rennie tablet alıcam kullananlar tadından bahsedebilir mi çiğnemesi yutması zor mu ?
sydtns Metonya ben rennie şurup kullnıyorum anında kesiyor sızlamasını tableti çiğnerken koku daha çok kalabilir şurubunu tek seferde içiyorum bitiyor.
MelisaKara Metonya Merhaba ben kullanıyorum. Tadı bana kötü gelmiyor, etkilenmiyorum. Beni rahatlatıyor.
Metonya sydtns gavisconda öyleydi çok memnun kaldım ben ama iğrendim yutamıyorun şimdi o yüzden yeni şeyler arıyorum 😔 teşekkür ederim
SemaSalihh Metonya ben rennie duo kullanıyorum miğde yanması için şurup ama canım doktor verdi banada
UmudumOldun SemaSalihh yani bunun bir çaresi yok sanırım 🤷 . Bı arkadasim önerdi geçen gün , daha denemedim ama çok iyi geliyormuş doktoruma danisip yapicam . Yarım çay bardağina bir çay kaşığı karbonat atıp iciyormus . Bütün hamileligimi öyle geçirdim diyor .