BenMathilda arkadaşlar 10 gün oluyor doğum yapali, kanamam adetin ilk gunu gibi yogun oluyor 4-5 ped tam dolar. bazen akıntı bazen sade koyu kırmızı kan gibi geliyor. Normal mi bu, tecrubeli anneler lütfen cevap verin cok panik oldum..
Sahreyldrm BenMathilda normal canım bende öyle oldum 30dan sonra akıntıya döndü 40ımdan bir hafta sonra da tekrar adet olmuştum
Atlarlayasayan BenMathilda ben sezeryan yapmıştım onda bile ilk hafta çok yoğundu normal doğumda yoğun olması normal bence