iremmvebebegi Ben de tam 35+0 da aynı şikayetten dr a gittim yani dün 🙄 Açıklığa baktı dr rahimde yumuşama varmış ama açıklık yoktu,nst de sancımda çıkmadı şükür ama kan ve idrar testi yapıldı hem kanda hem idrarda biraz iltihap çıktı🥺 Ne olur ne olmaz diye de bebişin ciğerleri gelişsin diye iğne oldum ve doğum geciktirici hap kullanıyorum umarım biraz daha bekler bebişim.