Benimde o haftalarda karın ağrısı ve sertlik vardı doktora gittim. bişey yok dedi yürüyüş yapardım sık sık ağrın geçene kadar yapma dedi yaklaşık birkaç hafta devam etti ara ara... rahmin büyümesiyle alakalı gerilip yukarı çıktığı için ağrı yapıyor canım kanama olmadığı sürece bi sıkıntı yok. Benim geçti ama ara ara yine oluyor büyüdükçe ağırlık yapıyor ondan galiba...