Dniiz 2 kere erkek 2 kere kız denildikten sonra 5. De 100 de 100 kız dendi prensesim geliyor şükürler olsun..
Slinn Dniiz maşallah 💕bende dün öğrendim kızım olucakmış 17+3 ama alışveriş için yine de ayrıntılı ultrasonu beklicem dayanabilirsem❤️
Deletedmom00710 Dniiz maşallah 🧿 ben 11.1 oldum 12 haftalıkken gidicem doktora ikili test için acaba cinsiyet tahmininde de bulunabilir mi doktor 🥰
oldedi Dniiz maşallah gözünüz aydın bizde haftaya gidicez inşallah bizde cinsiyetimizi öğreniriz. haftaya 17 haftalık olcaz inş🙏🏻
Dniiz Nurdem33 hayır canım 5. Defa söyledi ilk kız sonra erkek sonra kız sonra yine erkek bugün tamam artık 100 de 100 kız dedi değerlerinde sadece tahmin demişti
Dniiz Deletedmom00710 bulunuyorlar Canım da kesin demedikten sonra kendini kaptırma bana bi kız bi erkek dendi :)
haklisinesracim Dniiz bana 16 da kesin erkek denmisti ayrintilida prensesimizi gördük ayrjntilidan onece alisveris yapmayin yine de belli olmuyor ya
Nurdem33 Dniiz bugün doktorum babada kız dedi çok sevindim kendimi zor tuttum kıyafet falan almamak için neyse bende 16 haftaya kadar kıyafet almayayım 🙂 hayırlısı bakalım
Dniiz haklisinesracim ömürlü olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz Canım bende ayrıntılıyı bekleyeceğim alışveriş için
Nurdem33 haklisinesracim hadi ya ayrıntı ne zaman yapılıyor ben en son 5 yıl önce doğurduğumdan unutmuşum çoğu şeyi 😅
Slinn oldedi 20. Haftadan sonra diye biliyorum canım. Çünkü bana dün 20-25 temmuz arası ayrıntılı ultrasonu da yaptırıp gel sonuçlara bakalım dedi. Şuan 17 haftalığım en erken 20 de yapılıyor haralde.
Nurdem33 haklisinesracim daha çok var ama ya 🥺 Kız demeseydi Dr iyiydi en azında erkek dese değişmesi nadir oluyormuş neyse 8 hafta daha beklicez sabredecek çok tşk ederim canım